IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A Hoover-gáton is túl

Fotózás, kertészet, USA, meg ami éppen porondon van

HTML

Linkblog

DIY dekoráció - gyertyatartó felújítás házilag

2009.08.09. 05:34 | butacska | 2 komment

A projectem közepén, hmm... inkább háromnegyedénél tartok, remelem most már lassan be tudom fejezni. Dekorációt kerestem a kis asztalra, amit próbálok felújítani. Tegnap jutott eszembe, hogy milyen jól nézne ki egy tejüvegszerű gyerthatartó. Eszembe jutott, hogy van az udvaron egy gyertyatartó állvány, aminek a 6ból hiányzik egy üvege, mert eltörött, így úgysem tudok vele nagyon mit kezdeni, hát kiszedem belőle a mécsestartó üvegcséket és lefújom őket. Ma meg is vettem hozzá a festék spray-t. Rust-oleum Frosted glass.

A hónapok (kb 12...) óta az udvaron árválkodó tartókák elég rossz állapotban voltak, belerozsdásodott a régi mécses még akkor, amikor esett az eső úgy 7 hónapja... :) Szóval egy alapos szappanos melegvizes mosással kezdtem a munkát.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
Szép tiszta lett. Gumikesztyűt húztam, abban cipeltem ki őket az udvarra terített újságpapírra. Ott fejjel lefelé fordítgattam őket és elkezdtem a sprével fújni. Az első réteg nagyon vastag lett, így papírtörölközővel le kellett kicsit törölnöm a "morzsákat". Azután pár perc múlva, mivel a száradási idő csak 5 perc, lefújtam újból, jobban vigyázva az egyenletes eloszlásra.
 

 

Éééééés ilyen lett a végén a kis házilag készített gyertyatartó:

 

Címkék: usa ház ötletek spórolás érdekesség felújítás átalakítás lakberendezés diy házilag festés dekoráció gyertyatartó dekor előtte/utána saját kezűleg

A bejegyzés trackback címe:

https://mromvari.blog.hu/api/trackback/id/tr971297604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zombiebaby · http://shiningsky.deviantart.com 2009.08.25. 19:06:23

Szia! Azt szeretném megtudni, hogy ezt a glass frosting spray-t hol lehet kapni? :) Előre is köszi!

butacska 2009.08.26. 03:28:51

@Kingusz: Servind Budapest Kft.
Ferenczy Szabolcs
ferenczy.szabolcs@servind.hu
tel. (06) 1-390-3140
süti beállítások módosítása